duminică, 14 februarie 2010

Guma si Valentin sau Valentin si guma


Acum ceva timp am “descoperit” o guma ( da, guma de mestecat ). Avea o aroma pe care am mai gustat-o si totusi diferita. Era o incantare pentru papilele mele gustative. Am inceput sa spun tuturor despre guma mea de mestecat, sa topai ca o scolarita cu capul in nori. Si am mestecat-o, am mestecat-o, pana a devenit fada. Am mai pastrat-o un pic de dragul gustului ce abia a trecut , dar si pentru ca ma obisnuisem cu mestecatul. Mi-am dat seama ca fara aroma o tineam degeaba asa ca am aruncat-o.

Ei, ceva de genul s-a intamplat si cu “indragosteala” mea. De fapt, guma despre care vorbeam era chiar “ea”. M-am indragostit, fluturi in stomac , cap in nori , zambete si toate cele ce vin la pachet cu “dansa”. Dar nu m-a tinut prea mult. M-am scuturat bine si mi-am dat seama ca nu , nu-s de mine toate dulcegariile astea. Nici macar el nu era de mine…nu in sensul ca ar fi cineva prea bun pt celalalt cineva, ci pur si simplu nu mai era scanteia. Am mai continuat o perioada scurta sa vad daca lucrurile stau intr-adevar asa, sa ii dau si lui cateva semne, apoi fiecare cu a lui carare.

Mi-as putea lua alta guma de fiecare data cand ii trece gustul celei vechi, dar ce rost? Imi stric dintii, fac carii, imi stric stomacul etc. Sau as putea sa-mi iau o guma din aceea la metru, dar mi-e ca pierd timpul degeaba si gustul tot trece. Nici nu stiu….sper sa intalnesc pana la urma un domnisor care sa-mi cumpere guma cu baxul si sa ma alimenteze pt tot restul vietii.


Asa ca draga Valentine, sa nu te superi , dar nici anul asta nu o sa te sarbatoresc impreuna cu iubitul meu. El e undeva departe de inima mea, mai are cale lunga pana sa se-apropie. Totusi vreau sa-i transmit ca il voi iubi mult peste ani, iar tu o sa te saturi de noi si o sa te amuzi cand o sa vezi doi batranei mestecand guma cu gust interminabil, mergand pe aceeasi carare, tinandu-se de mana.

Dragul meu iubit, fa-ti de cap oriunde te-ai afla, iubeste, distreaza-te. Vreau sa faci tot ce-ti trece prin cap si asta pt ca atunci cand o sa ne cunoastem sa poti face diferenta, sa ma poti aprecia cat mai mult, sa poti vedea ca dragostea poate ajunge si la un alt nivel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu