joi, 21 mai 2009

La multi ani, tati!!


Astazi este ziua tatalui meu, ziua de nume. Din pacate nu sunt acasa sa fiu alaturi de el, dar asta nu ma impiedica sa-l sarbatoresc, sa sarbatoresc persoana cea mai draga mie. Cei care ma cunosc stiu "povestea": "Eu pe tata meu..." continuarea, dar nici circumstantele in care spuneam asta nu le mai scriu...mai bine nu!! :)))
Tatal meu este o pesoana minunata si nu spun asta doar pt. ca e al meu ci pt. ca asa il vad. El mi-a fost tot timpul mai mult decat un parinte, a fost prietenul meu, persoana asemenea careia as dori sa devin, persoana alaturi de care nu te poti opri din ras. Tot timpul mi-a dat sfaturi, dar m-a lasat pe mine sa aleg. A fost si este aliatul meu atunci cand am....divergente de opinie ( sa spunem) cu mama. Cand eram copil faceam atatea lucruri impreuna! Mi-e dor de vremurile alea si poate din cauza asta mi-as dori sa am din nou acea varsta. Poate tot din cauza lui mi-a fost destul de greu sa plec de langa ai mei. Bine, poate reiese gresit...si mama ocupa un loc foarte important in viata mea, e normal, numai ca acum e vorba de el si doar de el.
Imi pare rau ca nu sunt astazi acasa sa vad cum se strang cu totii la noi si chefuiesc. Cateodata chiar ii invidiez pe ai mei. Au prieteni de cand erau la 20 de ani cu care inca se intalnesc, intr-adevar nu foarte des, dar zilele de nume, de nastere oricum nu le rateaza. Spre deosebire de noi, ei chiar stiu sa se distreze, cel putin asa mi se pare. Si canta din Cenaclul Flacara. Da, ii ador!! Tot de la el am invatat sa ascult si muzica buna...
Chiar sunt mandra ca am un tata ca el...cred ca se vede.
Atasez si o poza cu el de la majoratul meu...unde "ne simteam bine" cu totii :)) se cam stramba, dar a fost sufletul petrecerii :))
La multi ani, tati!!!
"Eu pe tata meu...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu