marți, 15 decembrie 2009

Miracolele se intampla!

Snow Buried Smiley Pictures, Images and Photos

Nu am nicio indoiala ca fulgii ce cad inca de ieri noapte si se inghesuie unul in altul pe unde apuca sa tina de cald pamantului, copacilor si mai ales inimii mele, nu au fost trimisi special pentru mine, special pentru tine, cel care ti i-ai dorit atat de mult.

Cum ar fi fost inca un Craciun fara zapada?? Urat! Stiu ca mai sunt cateva zile pana pe 25, dar mie imi e de ajuns sa stau acum la calculator, sa ascult colinde si sa ma uit din cand in cand cum ninge. Mai tarziu cred ca voi iesi si la o plimbare, o mica bulgareala, un kg de portocale, niste piper, putina zapada la pachet si ma intorc. Pun manusile pe calorifer, ma imbrac repede cu cea mai groasa si pufoasa pijama, desfac o portocala ( Crciunul mereu miroase a portocale....si a brad, dar il las pe mai tarziu pe domnul vesnic verde), astept sa vad ce minuni face var-mea cu piperul ala in cana cu vin fiert peste care voi mai pune eu o felieuta, 2 de mere si poate o coaja de portocala, ma bag in pat si o sa ma uit iarasi la "Home alone 1" (pe 2 il las pt. maine). Suna bine planul si parca deja imi simt mainile amortite de frig...deci il voi pune si in aplicare!

Stiu ca unii dintre voi sunteti indispusi sau chiar mai mult de atat din cauza zapezii si va ganditi numai ca v-a ramas masina impotmolita in zapada si ca nu ati apucat sa va cumparati lanturi sau cauciucuri de iarna pt. ca nu mai sperati sa vina si inghetul. Imi pare rau pentru voi ca nu vedeti partea plina a paharalui. Cum poate zapada sa nu-ti aduca macar un zambet pe buze? Ea ne aduce aminte de copilarie, de magia iernii, de jocurile iernii, de entuziasmul nostru,copii fiind.

Eu deja mi-am primit cadoul de Craciun, un pic mai devreme, dar e binevenit! Tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu