sâmbătă, 9 martie 2013

Adio!

     Am hotarat ca astazi este ziua in care ma voi sinucide.
Nu imi sta in fire sa ma plang pe la toate colturile. Nicidecum. Nu imi sta in fire sa spun ce simt nici macar apropiatilor. Insa am obosit. Am obosit sa zambesc cand nu pot, am obosit sa nu pot spune "nu" persoanelor care nici macar nu merita. Pur si simplu am obosit sa mai lupt cu lumea asta plina de prejudecati. Ma predau. Am obosit sa lupt cu standaredele normalitatii impuse de majoritate.
     Cine sunteti voi sa judecati? Pentru ca exista oameni diferiti asta nu inseamna ca ei nu sunt normali. Din contra faptul ca suntem diferiti ne face normali si nu invers. Toti suntem facuti din acelasi aluat. Unii au mai multa materie cenusie, altii mai putina. Unii au un aspect exterior ce se inscrie in standardele voastre, altii nu. Dar asta nu inseamna ca ei sunt urati. Urati sunteti voi ca judecati. Ei pot fi chiar frumosi. Sunt oameni plini de sentimente, de trairi, de sperante, de idei, de iubire. Si poate ca ei traiesc chiar mai intens decat voi. Si sa fie clar, cand spun "voi" ma refer la cei cu orizonturile reduse, la cei ce judeca.
     Din punctul vostru de vedere sunt un om anormal, si vad asta pe chipul vostru in fiecare zi, aud asta din cuvintele pe care mi le adresati. Priviri si vorbe pline de dispret sau mila, nejustificate.
     Sunt un om frumos, stiu asta, dar sunt pe cale sa ma sinucid si deja am luat aceasta hotarare. Decat sa ma ucideti voi si sa prelungim agonia, mai bine rezolv eu problema. Si asa multi considera ca nu sunt in stare de a lua o decizie. Ba am luat foarte multe decizii pana acum, bune sau rele. Si felul in care sunt si ma comport acum e tot o decizie de-a mea. O decizie de a incerca sa fiu eu, de a incerca sa fiu un om cat mai bun. M-am saturat sa plec privirea cand nu trebuie, m-am saturat sa las de la mine, sa ma scutur mereu de praf si sa consider ca am cazut tot din cauza mea, ca am fost eu o impiedicata. Stiti ce? Voi  mi-ati pus piedica.
     Imi pare rau doar de oamenii frumosi care mi-au dat ocazia sa le arat cine si cum sunt eu cu adevarat. Ei poate imi vor duce lipsa.
     Am spus de multe ori ca voi face asta, dar nu cred ca am avut curajul. Maine voi fi un alt om. Vom lupta cu aceleasi arme.
     Astazi este ziua in care ma sinucid.
     Adio!

Un comentariu:

  1. E prima oara cand te citesc , si probabil am picat intr-un moment prost . Dar , omeneste vorbind , nu face asta;. Esti o valoare , avem nevoie de tine!

    RăspundețiȘtergere